Självfulhet!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Självfulhet!

Inlägg av Utomjordingen »

Fast Carola Häggkvist brände sig när hon snattade läppstift och varit med om trafikbrott fick ändå pris utav Kungen. Skämta bara - det är typ sånt som står i tidningen Hänt I Veckan.
Utomjordingen

Annars, kan det var så att vissa sätter fokus på att köpa nya/senaste mobiler, spelkonsol och spel, datorer med tillbehör att dom glömmer/förtränger helt bort allt annat som oxå behövs i ett hem? Glömmer man tillexmepel bort eller prioriterar man bort att köpa kläder, hygienartiklar och köksprylar för att få senaste elektronikpryl om man har sjukersättning? Inte för att jag gör det men undrar om andra gör det!?

En sa: - "Skillnaden mellan barn och vuxna är, när man är vuxen så köper man dyrare "leksaker"!".

Jag pratar om dom som har lägsta sjukersättning som jag får... .

Idag känner jag väl att jag har nästan allt vad jag önskar i mitt hem. Det är min hälsa som svajar lite grand idag - önskar väl att jag var mer i form. Önskar ibland att jag kom till en klinik där man satt fokus på hälsan.

Höll på att dö förra året på grund av hjärtflimmer, för jag hade vilopuls runt 150. Så idag måste jag äta hjärtmediciner varje dag för att hålla mitt hjärta i schack. Annars, det är vanligt att de med diagnosen schizofreni har hjärt- och kärlsjukdomar så jag är väl som alla andra psykisk sjuka.

Ja, jag är full nu igen och skriver här - har ju ingen alkolås!
Utomjordingen

Jo, kan det stämma att systemet/psykiatrin har koll på allt vad man har köpt under alla åren för att hålla koll på personen? Trodde det var vanföreställning först men idag tror jag att det kan vara på riktigt. Typ, du är vad du köper!? Ja, jag köpte i alla fall inget destruktiva saker i mitt liv så de/systemet/psykiatrin kan inte ta mig för det.

Hursomhelst, allt registreras i dag allt vad Ni köper!
Utomjordingen

Vad fan – har jag skrivit allt detta på Viska utan att jag minns? Lär jag mig aldrig!? Sen stör jag mig på mina felskrivningar under fyllan eftersom jag är självkritiskt. Fan också!
Användarvisningsbild
Geta
Diamantmedlem

Inlägg av Geta »

Tvivlar på att psykiatrin har koll på vad man köper. Tror inte att de går
in i tråden- vad köpte du idag.
Utomjordingen

Idag köpte jag hygienartiklar för män för runt 5000 kronor från Gents AB så jag har för ett tag och jag kan logga in mig på nätet (Klarna) och se vad jag har köpt sen flera år tillbaka - för där lagras allt vad jag har köpt/beställt. Så på ett sätt lagras delar av allt man köper/beställer.

Há det gott och Ni andra med!
Miika
Platinamedlem

Inlägg av Miika »

Varför blir du inte medlem istället för att skriva på gästtråden?
Utomjordingen

Vet inte varför jag inte blir medlem för jag är mestadels bara här när jag är full. Är väl orolig att sälja mig själv eller nåt om jag blir medlem. Vill inte skriva här egentligen men när jag är full så kan jag känna mig lite ensam så därför skriver jag här. Har annars sagt till alla om jag ska dricka alkohol så vill jag dricka alkohol ensam så ingen ska ta del av min mörka sida – eftersom jag lider av personlighetsförändringar - men som sagt, det finns inget alkolås i min dator.

Annars, fick häromdagen hem en popcornmaskin! Har ju hemmabio idag så då tyckte jag att en popcornmaskin hör ihop med bio. Ser verkligen fram emot att se David Lynch filmer sen när han har gjort klart sina nya filmer för han är min idol. Känns lite som om han och jag är på samma nivå längd så därför. Och vad jag minns så har jag läst en liten notis i början av 1990-talet om att David Lynch har diagnosen schizofreni. Fast det kan bara vara rykten som säger så….

Há det gott ikväll! Min kväll är räddad i alla fall... - har pågående Stryktips idag eftersom det är lördag. Så jag har värmt upp mig med kalla öl.
Användarvisningsbild
Geta
Diamantmedlem

Inlägg av Geta »

Sälj inte din själ till Viska! 8-)
Utomjordingen

Om man tänker efter så har jag väl redan gjort det - sålt min själ här! Ni fick för länge sen ta del av min mörka sida om att jag rörde en komet och sånt. Vet ännu inte idag om det var bra av mig göra så?
amandara
Iridiummedlem

Inlägg av amandara »

Tycker det är fräckt att bara häva fram sin dåliga onyktra, spritosande sida här på viska.
Klankedinken
Rodiummedlem

Inlägg av Klankedinken »

mm
Barathrum, Draken
Skriv svar