Regeringskrisen

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Användarvisningsbild
Cosmos
Palladiummedlem

Re: Regeringskrisen

Inlägg av Cosmos »

Tror inte på M och SD som segrare, möjligtvis om KD hänger på. Nej, det blir samma igen, S och Mp i regeringen, okänt hur många samarbetspartners men Centern har sålt sig för maktens skull så de kommer nog att vilja fortsätta att påverka och ställa krav.
Ta det kallt. Varmare än så här blir det inte.
Användarvisningsbild
memphis
Iridiummedlem

Inlägg av memphis »

Jag hoppas du har rätt. Jag vill absolut inte ha SD, Moderaterna och KD vid makten.
Användarvisningsbild
Fantasio
Platinamedlem

Inlägg av Fantasio »

Jag vill inte att svensken ska bli minoritet i sitt egna land, därför röstar jag som jag gör och inte på något riksdagsparti.
Användarvisningsbild
memphis
Iridiummedlem

Inlägg av memphis »

Ja så kan det ju bli. Det är även en kostnadsfråga. Moderaternas ledare sa idag att det finns 675000 personer med utländsk bakgrund som inte försörjer sig själva.
Användarvisningsbild
Cosmos
Palladiummedlem

Inlägg av Cosmos »

Ja, det är oansvarigt att vi fortsätter att importera kamelskötare och mattknytare.
Ta det kallt. Varmare än så här blir det inte.
Nissegossen
Rodiummedlem

Inlägg av Nissegossen »

Man vet vad man har, men vet inte vad man får.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Palladiummedlem

Inlägg av amandara »

En förändring kan bli positivt. Regeringen har misskött frågan om gängkriminalitet å det grövsta. Löfven kallade dem smågangsters. Snacka om världsfrånvänt. Folk DÖR.
Användarvisningsbild
Geta
Rodiummedlem

Inlägg av Geta »

Det är inte kompetenta personer över lag som invandrar till Sverige. De
kommer inte att rädda äldrevården eller välfärden som är sagt.
Det är en dag imorgon också!
amandara
Palladiummedlem

Inlägg av amandara »

De behövs i sina hemländer för att hjälpa till att bygga upp samhällena.
Användarvisningsbild
Krokus
Platinamedlem

Inlägg av Krokus »

amandara skrev: 21 jun 2021, 17:10 En förändring kan bli positivt. Regeringen har misskött frågan om gängkriminalitet å det grövsta. Löfven kallade dem smågangsters. Snacka om världsfrånvänt. Folk DÖR.
Även Coronaviruset och allt vad det innebär, har misskötts. Tycker jag iaf. Restauranger får klara sig så gott det går på egen hand, till skillnad mot flera andra länder där de har fått bidrag från staten. I början sas det att man skulle stötta sina lokala restauranger, men hade det inte varit bättre att stänga ner allt? Inte bara rent ekonomiskt, utan även med tanke på smittorisken! Här har många slutat med munskydd på mataffären. Fy!
Användarvisningsbild
Hercules723
Palladiummedlem

Inlägg av Hercules723 »

Jag tycker det är rätt väg som Sverige har haft. Business ska frodas för det är grunden till allt. Hade det varit ett farligare virus då är det en annan sak, som till exempel SARS.
Användarvisningsbild
memphis
Iridiummedlem

Inlägg av memphis »

Men det blev ju svårt för restaurangägare när de inte just fick servera några, men samtidigt inte fick nåt stöd. Jag tycker som Krokus att det borde stängts helt och företagarna fått ersättning.
Skriv svar